АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА №18.13
"Выдача даведкі пра прыбыткі, налiчаных і ўтрыманых сумах падаходнага падатку з фізічных асоб"
Ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Пастановай Міністэрства па падатках і зборах Рэспублікі Беларусь ад 31.12.2010 № 100 "Пра некаторыя пытанні, звязаныя з вылічэннем і выплатай падаткаў з фізічных асоб" |
|
Дакументы і (ці) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
пашпарт ці іншы дакумент, які засведчыць асобу |
Памер аплаты за здзяйсненне адміністрацыйнай працэдуры |
бясплатна |
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
у дзень звароту |
Тэрмін дзеяння рашэння, якое прымаецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
у дзень звароту |
Звяртацца ў бухгалтэрыю
2 паверх, кабінет № 215, тэл.: 45 58 37
Час прыёму дакументаў для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
панядзелак - пятніца, - з 8.00 да 12.00, з 13.00 да 17.00
бухгалтар
САЎЧУК ЕЛЕНА ВАСІЛЬЕЎНА
ў адсутнасць Гарун А.В. звяртацца да бухгалтара
БАБАНКА ВОЛЬГА ІВАНАЎНА