Брестводоканал
Праглядаў: 1243

АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА №18.13

"Выдача даведкі пра прыбыткі, налiчаных і ўтрыманых сумах падаходнага падатку з фізічных асоб"

Ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Пастановай Міністэрства па падатках і зборах Рэспублікі Беларусь ад 31.12.2010 № 100 "Пра некаторыя пытанні, звязаныя з вылічэннем і выплатай падаткаў з фізічных асоб"

Дакументы і (ці) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

пашпарт ці іншы дакумент, які засведчыць асобу

Памер аплаты за здзяйсненне адміністрацыйнай працэдуры

бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

у дзень звароту

Тэрмін дзеяння рашэння, якое прымаецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

у дзень звароту

Звяртацца ў бухгалтэрыю

2 паверх, кабінет № 215, тэл.: 45 58 37

Час прыёму дакументаў для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

панядзелак - пятніца,   - з 8.00 да 12.00, з 13.00 да 17.00

бухгалтар

САЎЧУК ЕЛЕНА ВАСІЛЬЕЎНА

ў адсутнасць Гарун А.В. звяртацца да бухгалтара

БАБАНКА ВОЛЬГА ІВАНАЎНА