Брестводоканал
Праглядаў: 1084

АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА № 2.29

"Выдача даведкі пра перыяд, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах"

Ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Пастановай Міністэрства працы і сацыяльнай абароны Рэспублікі Беларусь ад 05.10.2010 № 140 "Пра ўсталяванне тыпавых формаў даведак і дазволу"

Дакументы і (ці) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

пашпарт ці іншы дакумент, які засведчыць асобу

Памер аплаты за здзяйсненне адміністрацыйнай працэдуры

бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

3 дня з дня звароту

Тэрмін дзеяння рашэння, якое прымаецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

бестэрмінова

Звяртацца ў бухгалтэрыю

2 паверх, кабінет № 215, тэл.: 45 58 37

Час прыёму дакументаў для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

панядзелак - пятніца,   - з 8.00 да 12.00, з 13.00 да 17.00

бухгалтар

ГАРУН АЛЕНА ВАСІЛЬЕЎНА

ў адсутнасць Гарун А.В. звяртацца да бухгалтара

КАРАЛЕНКА НІНЕ АНАТОЛЬЕЎНЕ