Брестводоканал
Праглядаў: 1059

АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА № 2.20

"Выдача даведкі пра ўтрыманне аліментаў і іх памеры"

Ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Пастановай Міністэрства юстыцыі Рэспублікі Беларусь ад 11.08.2010 № 46 "Пра сцвярджэнне тыпавой формы даведкі пра ўтрыманне аліментаў і іх памеры і прызнанні страціўшымі сілу некаторых пастаноў Міністэрства юстыцыі Рэспублікі Беларусь"

Дакументы і (ці) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

пашпарт ці іншы дакумент, які засведчыць асобу

Памер аплаты за здзяйсненне адміністрацыйнай працэдуры

бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

5 дзён з дня звароту

Тэрмін дзеяння рашэння, якое прымаецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

бестэрмінова

Звяртацца ў бухгалтэрыю

2 паверх, кабінет № 215, тэл.: 45 58 37

Час прыёму дакументаў для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

панядзелак - пятніца,   - з 8.00 да 12.00, з 13.00 да 17.00

бухгалтар

ГАРУН АЛЕНА ВАСІЛЬЕЎНА

ў адсутнасць Гарун А.В. звяртацца да бухгалтара

КАРАЛЕНКА НІНЕ АНАТОЛЬЕЎНЕ