Брестводоканал
Праглядаў: 1501

АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА № 2.2.

"Выдача даведкі пра месца працы, службы і пасады, якую займаюць "

Ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Пастановай Міністэрства працы і сацыяльнай абароны Рэспублікі Беларусь ад 05.10.2010 № 140 "Пра ўсталяванне тыпавых формаў даведак і дазволаў"

Дакументы і (ці) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

-

Памер аплаты за здзяйсненне адміністрацыйнай працэдуры

бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

5 дзён з дня звароту

Тэрмін дзеяння рашэння, якое прымаецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

бестэрмінова

Звяртацца ў сектар па ўліку кадраў

1 паверх, кабінет № 100, тэл.: 45 48 11

Час прыёму дакументаў для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

панядзелак - пятніца,   - з 8.00 да 12.00, з 13.00 да 17.00

Лицо, ответственное за справочно-информационное обслуживание или предварительное консультирование заинтересованных лиц, приём, подготовку к рассмотрению заявлений заинтересованных лиц и (или) выдачу административных решений

спецыялicт па кадрах

БАЗЫЛЬЧЫК ЛЮДМІЛА АЛЯКСЕЕЎНА

ў адсутнасць Базыльчык Л.А. звяртацца да інжынера па падрыхтоўцы кадраў

IВАНОВАЙ ЛЮДЗМIЛЕ ВАСIЛЬЕУНЕ