Брестводоканал
Праглядаў: 1112

АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА № 18.7

"Выдача даведкі пра наяўнасць ці пра адсутнасць выканаўчых лістоў і (ці) іншых патрабаванняў пра утрыманне з асобы запазычанасці па падатках, іншым абавязкам і абавязанням перад Рэспублікай Беларусь, яе юрыдычнымі ці фізічнымі асобамі для рашэння пытання пра выйсце з грамадзянства Рэспублікі Беларусь"

Ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Пастановай Міністэрства па падатках і зборах Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2013 № 14 "Пра некаторыя пытанні ажыццяўлення падатковымі органамі адміністрацыйных працэдур, усталяванні формаў некаторых дакументаў і прызнанні страціўшымі сілу некаторых пастаноў Міністэрства па падатках і зборах Рэспублікі Беларусь і асобных структурных элементаў пастаноў Міністэрства па падатках і зборах Рэспублікі Беларусь"

Дакументы і (ці) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

заява

пашпарт ці іншы дакумент, які засведчыць асобу

Памер аплаты за здзяйсненне адміністрацыйнай працэдуры

бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

5 працоўных дзён з дня падачы заявы, а пры неабходнасці правядзення спецыяльнай (у тым ліку падатковай) праверкі, запыту дакументаў і (ці) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц

Тэрмін дзеяння рашэння, якое прымаецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

6 месяцаў

Звяртацца ў бухгалтэрыю

2 паверх, кабінет № 215, тэл.: 45 58 37

Час прыёму дакументаў для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

панядзелак - пятніца,   - з 8.00 да 12.00, з 13.00 да 17.00

бухгалтар

САЎЧУК ЕЛЕНА ВАСІЛЬЕЎНА

ў адсутнасць Гарун А.В. звяртацца да бухгалтара

БАБАНКА ВОЛЬГА ІВАНАЎНА