АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА № 18.7
"Выдача даведкі пра наяўнасць ці пра адсутнасць выканаўчых лістоў і (ці) іншых патрабаванняў пра утрыманне з асобы запазычанасці па падатках, іншым абавязкам і абавязанням перад Рэспублікай Беларусь, яе юрыдычнымі ці фізічнымі асобамі для рашэння пытання пра выйсце з грамадзянства Рэспублікі Беларусь"
Ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Пастановай Міністэрства па падатках і зборах Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2013 № 14 "Пра некаторыя пытанні ажыццяўлення падатковымі органамі адміністрацыйных працэдур, усталяванні формаў некаторых дакументаў і прызнанні страціўшымі сілу некаторых пастаноў Міністэрства па падатках і зборах Рэспублікі Беларусь і асобных структурных элементаў пастаноў Міністэрства па падатках і зборах Рэспублікі Беларусь" |
|
Дакументы і (ці) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
заява пашпарт ці іншы дакумент, які засведчыць асобу |
Памер аплаты за здзяйсненне адміністрацыйнай працэдуры |
бясплатна |
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
5 працоўных дзён з дня падачы заявы, а пры неабходнасці правядзення спецыяльнай (у тым ліку падатковай) праверкі, запыту дакументаў і (ці) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц |
Тэрмін дзеяння рашэння, якое прымаецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
6 месяцаў |
Звяртацца ў бухгалтэрыю
2 паверх, кабінет № 215, тэл.: 45 58 37
Час прыёму дакументаў для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
панядзелак - пятніца, - з 8.00 да 12.00, з 13.00 да 17.00
бухгалтар
САЎЧУК ЕЛЕНА ВАСІЛЬЕЎНА
ў адсутнасць Гарун А.В. звяртацца да бухгалтара
БАБАНКА ВОЛЬГА ІВАНАЎНА