АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА № 2.29
"Выдача даведкі пра перыяд, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах"
Ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Пастановай Міністэрства працы і сацыяльнай абароны Рэспублікі Беларусь ад 05.10.2010 № 140 "Пра ўсталяванне тыпавых формаў даведак і дазволу" |
|
Дакументы і (ці) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
пашпарт ці іншы дакумент, які засведчыць асобу |
Памер аплаты за здзяйсненне адміністрацыйнай працэдуры |
бясплатна |
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
3 дня з дня звароту |
Тэрмін дзеяння рашэння, якое прымаецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
бестэрмінова |
Звяртацца ў бухгалтэрыю
2 паверх, кабінет № 215, тэл.: 45 58 37
Час прыёму дакументаў для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
панядзелак - пятніца, - з 8.00 да 12.00, з 13.00 да 17.00
бухгалтар
ГАРУН АЛЕНА ВАСІЛЬЕЎНА
ў адсутнасць Гарун А.В. звяртацца да бухгалтара
КАРАЛЕНКА НІНЕ АНАТОЛЬЕЎНЕ