Брестводоканал
Праглядаў: 1179

АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА № 2.14

"Прызначэнне дапамогі па часавай непрацаздольнасці па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці або іншай асобы,якая фактычна ажыццяўляе догляд за дзіцем"

Ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 29.12.2012 № 7-З "Пра дзяржаўныя дапамогі сем'ям, якія выхоўваюць дзяцей", Пастановай Рады Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 28.06.2013 № 569 "Пра меры па рэалізацыі Закона Рэспублікі Беларусь "Пра дзяржаўныя дапамогі сем'ям, якія выхоўваюць дзяцей"

Дакументы і (ці) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

лісток непрацаздольнасці

Памер аплаты за здзяйсненне адміністрацыйнай працэдуры

бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту або падаванні дакументаў і (ці) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (ці) атрыманні дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі - 1 месяц

Тэрмін дзеяння рашэння, якое прымаецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

на тэрмін, паказаны ў лістку непрацаздольнасці

Звяртацца ў бухгалтэрыю

2 паверх, кабінет № 215, тэл.: 45 58 37

Час прыёму дакументаў для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

панядзелак - пятніца,   - з 8.00 да 12.00, з 13.00 да 17.00

Лицо, ответственное за справочно-информационное обслуживание или предварительное консультирование заинтересованных лиц, приём, подготовку к рассмотрению заявлений заинтересованных лиц и (или) выдачу административных решений

бухгалтар

ГАРУН АЛЕНА ВАСІЛЬЕЎНА

ў адсутнасць Гарун А.В. звяртацца да бухгалтара

КАРАЛЕНКА НІНЕ АНАТОЛЬЕЎНЕ