АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА № 2.12
"Прызначэнне дапагі на дзяцей старэй 3 гадоў з асобных катэгорый сем'яў"
Ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 29.12.2012 № 7-З "Пра дзяржаўныя дапамогі сем'ям, якія выхоўваюць дзяцей", Пастановай Рады Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 28.06.2013 № 569 "Пра меры па рэалізацыі Закона Рэспублікі Беларусь "Пра дзяржаўныя дапаможнікі сем'ям, якія выхоўваюць дзяцей"
|
Дакументы і (ці) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
- заява;
- пашпарт ці іншы дакумент, які засведчыць асобу;
- сведчанні пра нараджэнне непаўналетніх дзяцей (падаюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных асоб і асоб без грамадзянства, якім прадстаўлены статут уцекача ў Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такіх сведчанняў);
- копія рашэння суда пра ўсынаўленне - для сем'яў, што ўсынавілі дзяцей;
- копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа пра ўсталяванне апекі (апякунствы) - для асоб, прызначаных апекунамі (апекунамі) дзіцяці;
- пасведчанне інваліда або заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі пра ўсталяванне інваліднасці - для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў;
- пасведчанне інваліда - для маці (мачахі), бацькі (айчыма), усынавіцеля, апекуна (апекуна), якія з'яўляюцца інвалідамі;
- даведка пра заклік на тэрміновую ваенную службу - для сем'яў вайскоўцаў, што праходзяць тэрміновую ваенную службу;
- сведчанне пра заключэнне шлюбу - у выпадку, калі заяўнік знаходзiцца ў шлюбе;
- копія рашэння суда пра скасаванне шлюбу або сведчанне пра скасаванне шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў;
- копія рашэння суда пра ўсталяванне бацькоўства - для сем'яў вайскоўцаў, што праходзяць тэрміновую ваенную службу;
- даведка пра тое, што грамадзянін вучsцца (прадстаўляецца на ўсіх дзяцей, на дзяцей старэй 14 гадоў; прадстаўляецца на дату вызначэння права на дапаможнік і на пачатак навучальнага года);
- выпісы (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў, апекуноў (апекуноў) ці іншыя дакументы, што пацвярджаюць іх занятасць;
- звесткі пра атрыманыя прыбыткі за 6 месяцаў года, папярэдняга году звароту, - для працаздольнага бацькі (айчыма) у поўнай сям'і, бацькі ў няпоўнай сям'і, усынавіцеля, апекуна (апекуна);
- даведка пра памер дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты - у выпадку змены месца выплаты дапамогі.
|
Памер аплаты за здзяйсненне адміністрацыйнай працэдуры
|
бясплатна
|
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
|
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (ці) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц
|
Тэрмін дзеяння рашэння, якое прымаецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
|
па 30 чэрвеня ці па 31 снежня каляндарнага года, у якім прызначана дапамога, або па дзень дасягнення дзіцем 16-, 18-летняга ўзросту
|
Звяртацца ў бухгалтэрыю
2 паверх, кабінет № 215, тэл.: 45 58 37
Час прыёму дакументаў для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
панядзелак - пятніца, - з 8.00 да 12.00, з 13.00 да 17.00
Лицо, ответственное за справочно-информационное обслуживание или предварительное консультирование заинтересованных лиц, приём, подготовку к рассмотрению заявлений заинтересованных лиц и (или) выдачу административных решений
бухгалтар
ГАРУН АЛЕНА ВАСІЛЬЕЎНА
ў адсутнасць Гарун А.В. звяртацца да бухгалтара
КАРАЛЕНКА НІНЕ АНАТОЛЬЕЎНЕ