АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА № 2.9
"Прызначэнне дапамогі па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў"
Ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 29.12.2012 № 7-З "Пра дзяржаўныя дапамогі сем'ям, якія выхоўваюць дзяцей", Пастановай Рады Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 28.06.2013 № 569 "Пра меры па рэалізацыі Закона Рэспублікі Беларусь "Пра дзяржаўныя дапамогі сем'ям, якія выхоўваюць дзяцей"
|
Дакументы і (ці) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
- заява;
- пашпарт ці іншы дакумент, які засведчыць асобу;
- сведчанні пра нараджэнне дзяцей (пры выхаванні ў сям'і дваіх і больш непаўналетніх дзяцей - не меней двух сведчанняў пра нараджэнне) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадстаўлены статут уцекача ў Рэспублікі Беларусь, - пры наяўнасці такога сведчання);
- копія рашэння суда пра ўсынаўленне - для сем'яў, што ўсынавілі дзяцей;
- копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа пра ўсталяванне апекі (апякунствы) - для асоб, прызначаных апекунамі (апекунамі) дзіцяці;
- пасведчанне інваліда або заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі - для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 3 гадоў;
- пасведчанне пацярпелага ад катастрофы на Чарнобыльскай АЭС, іншых радыяцыйных аварый - для грамадзян, увесь час (пераважна) якія пражываюць на тэрыторыі радыёактыўнага забруджвання ў зоне наступнага адсялення і ў зоне з правам на адсяленне;
- сведчанне пра заключэнне шлюбу - у выпадку, калі заяўнік знаходзiцца ў шлюбе;
- копія рашэння суда пра скасаванне шлюбу або сведчанне пра скасаванне шлюбу ці іншы дакумент, што пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў;
- даведка пра перыяд, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родам;
- выпісы (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў, апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі;
- даведка пра тое, што грамадзянін вучыцца;
- даведка пра выйсце на працу, службу да заканчэння адпачынку па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі - пры афармленні адпачынку па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў іншым членамi сям'і ці сваяком дзіцяці;
- даведка пра памер дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты - у выпадку змены месца выплаты дапамогі
|
Памер аплаты за здзяйсненне адміністрацыйнай працэдуры
|
бясплатна
|
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
|
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (ці) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц
|
Тэрмін дзеяння рашэння, якое прымаецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
|
па дзень дасягнення дзіцем узросту 3 гадоў
|
Звяртацца ў бухгалтэрыю
2 паверх, кабінет № 215, тэл.: 45 58 37
Час прыёму дакументаў для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
панядзелак - пятніца, - з 8.00 да 12.00, з 13.00 да 17.00
Лицо, ответственное за справочно-информационное обслуживание или предварительное консультирование заинтересованных лиц, приём, подготовку к рассмотрению заявлений заинтересованных лиц и (или) выдачу административных решений
бухгалтар
САЎЧУК ЕЛЕНА ВАСІЛЬЕЎНА
ў адсутнасць Саўчук А.В. звяртацца да бухгалтара
БАБАНКА ВОЛЬГА ІВАНАЎНА