Брестводоканал
Праглядаў: 1594

АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА № 2.6

"Прызначэнне дапамогi ў сувязі з нараджэннем дзіцяці"

Ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 29.12.2012 № 7-З "Пра дзяржаўныя дапамогі сем'ям, якія выхоўваюць дзяцей", Пастановай Рады Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 28.06.2013 № 569 "Пра меры па рэалізацыі Закона Рэспублікі Беларусь "Пра дзяржаўныя дапамогі сем'ям, якія выхоўваюць дзяцей"

Дакументы і (ці) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры заява;

  • пашпарт ці іншы дакумент, які засведчыць асобу;;
  • даведка пра нараджэнне дзіцяці - у выпадку, калі дзіця нарадзілася ў Рэспубліцы Беларусь;
  • сведчанне пра нараджэнне дзіцяці - у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь;
  • сведчанні пра нараджэнне, смерці дзяцей, у тым ліку старэй 18 гадоў (падаюцца на ўсіх дзяцей);
  • копія рашэння суда пра ўсынаўленне (удачарэнні) (справе - усынаўленне) - для сем'яў, якія ўсынавілі (што ўдачарылі) (далей - якія ўсынавілі) дзяцей;
  • выпісы (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарыцеляў) (далей - усынавіцелі), апекуноў) ці іншыя дакументы, што пацвярджаюць іх занятасць,- у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі;
  • копія рашэння суда пра скасаванне шлюбу або сведчанне пра скасаванне шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў;
  • копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа пра ўсталяванне апекі (апякунствы) - для асоб, прызначаных апекунамі (апекунамі) дзіцяці;

Памер аплаты за здзяйсненне адміністрацыйнай працэдуры

бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту або падаванні дакументаў і (ці) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (ці) атрыманні дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапагі - 1 месяц

Тэрмін дзеяння рашэння, якое прымаецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

на тэрмін, паказаны ў лістку непрацаздольнасці (даведцы пра часавую непрацаздольнасць)

Звяртацца ў бухгалтэрыю

2 паверх, кабінет № 215, тэл.: 45 58 37

Час прыёму дакументаў для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

панядзелак - пятніца,   - з 8.00 да 12.00, з 13.00 да 17.00

Лицо, ответственное за справочно-информационное обслуживание или предварительное консультирование заинтересованных лиц, приём, подготовку к рассмотрению заявлений заинтересованных лиц и (или) выдачу административных решений

бухгалтар

САЎЧУК ЕЛЕНА ВАСІЛЬЕЎНА

ў адсутнасць Саўчук А.В. звяртацца да бухгалтара

БАБАНКА ВОЛЬГА ІВАНАЎНА