Брестводоканал
Праглядаў: 1533

АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА № 2.5

"Прызначэнне дапамгі па цяжарнасці і родам"

Ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 29.12.2012 № 7-З "Пра дзяржаўныя дапамгі сем'ям, якія выхоўваюць дзяцей", Пастановай Рады Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 28.06.2013 № 569 "Пра меры па рэалізацыі Закона Рэспублікі Беларусь "Пра дзяржаўныя дапамогі сем'ям, якія выхоўваюць дзяцей"

Дакументы і (ці) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

-пашпарт ці іншы дакумент, які засведчыць асобу;

- лісток непрацаздольнасці;

- даведка пра памер заработнай платы - у выпадку, калі перыяд, за які вызначаецца сяреднедзенны заробак для прызначэння дапамгі, складаецца з перыяду працы ў розных наймальнікаў

Памер аплаты за здзяйсненне адміністрацыйнай працэдуры

бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту або падаванні дакументаў і (ці) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (ці) атрыманні дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапагі - 1 месяц

Тэрмін дзеяння рашэння, якое прымаецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

на тэрмін, паказаны ў лістку непрацаздольнасці (даведцы пра часавую непрацаздольнасць)

Звяртацца ў бухгалтэрыю

2 паверх, кабінет № 215, тэл.: 45 58 37

Час прыёму дакументаў для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

панядзелак - пятніца,   - з 8.00 да 12.00, з 13.00 да 17.00

Лицо, ответственное за справочно-информационное обслуживание или предварительное консультирование заинтересованных лиц, приём, подготовку к рассмотрению заявлений заинтересованных лиц и (или) выдачу административных решений

бухгалтар

САЎЧУК ЕЛЕНА ВАСІЛЬЕЎНА

ў адсутнасць Саўчук А.В. звяртацца да бухгалтара

БАБАНКА ВОЛЬГА ІВАНАЎНА