АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА № 2.5
"Прызначэнне дапамгі па цяжарнасці і родам"
Ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 29.12.2012 № 7-З "Пра дзяржаўныя дапамгі сем'ям, якія выхоўваюць дзяцей", Пастановай Рады Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 28.06.2013 № 569 "Пра меры па рэалізацыі Закона Рэспублікі Беларусь "Пра дзяржаўныя дапамогі сем'ям, якія выхоўваюць дзяцей" |
|
Дакументы і (ці) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
-пашпарт ці іншы дакумент, які засведчыць асобу; - лісток непрацаздольнасці; - даведка пра памер заработнай платы - у выпадку, калі перыяд, за які вызначаецца сяреднедзенны заробак для прызначэння дапамгі, складаецца з перыяду працы ў розных наймальнікаў |
Памер аплаты за здзяйсненне адміністрацыйнай працэдуры |
бясплатна |
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту або падаванні дакументаў і (ці) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (ці) атрыманні дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапагі - 1 месяц |
Тэрмін дзеяння рашэння, якое прымаецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
на тэрмін, паказаны ў лістку непрацаздольнасці (даведцы пра часавую непрацаздольнасць) |
Звяртацца ў бухгалтэрыю
2 паверх, кабінет № 215, тэл.: 45 58 37
Час прыёму дакументаў для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
панядзелак - пятніца, - з 8.00 да 12.00, з 13.00 да 17.00
Лицо, ответственное за справочно-информационное обслуживание или предварительное консультирование заинтересованных лиц, приём, подготовку к рассмотрению заявлений заинтересованных лиц и (или) выдачу административных решений
бухгалтар
САЎЧУК ЕЛЕНА ВАСІЛЬЕЎНА
ў адсутнасць Саўчук А.В. звяртацца да бухгалтара
БАБАНКА ВОЛЬГА ІВАНАЎНА