Брестводоканал
Праглядаў: 1812

АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА № 1.3.2

«Выдача даведкі аб жылым памяшканні, якое займаецца  ў дадзеным населеным пункце і складзе сям'і»  

Ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Пастановай Міністэрства жыллёва-камунальнай гаспадаркі Рэспублікі Беларусь ад 27.12.2010 № 28 "Пра некаторыя меры па рэалізацыі Ўказу Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 27 кастрычніка 2010 г. № 552"

Дакументы і (ці) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

-пашпарт ці іншы дакумент, які засведчыць асобу;

-тэхнічны пашпарт і дакумент, які пацвярджае права ўласнасці на жылое памяшканне, - у выпадку пражывання грамадзяніна ў аднаквартэрным блакаваным жылым доме;

Памер аплаты за здзяйсненне адміністрацыйнай працэдуры

бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

у дзень звароту

Тэрмін дзеяння рашэння, якое прымаецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

6 месяцаў

Звяртацца ў адміністрацыю

1 паверх, кабінет № 106, тэл.: 45 09 02

Час прыёму дакументаў для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

аўторак  - з 8.00 да 12.00, з 13.00 да 17.00

загадчык гаспадаркай

ГАДУН  ІНА  МІКАЛАЕЎНА

ў адсутнасць Годун І.М.. звяртацца да інжынера-мятролагу аддзела галоўнага энергетыка

ПОЙТЕЦЕ  ЛЮДМІЛЕ  АНАТОЛЬЕЎНЕ

(АБК №2, 2 паверх, 205 кабінет, тэл: 45 23 50)