АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА № 1.11
"Афармленне (рэгістрацыя пры першасным звароце) iльгот грамадзянам па плаце за жыллёва-камунальныя паслугi і плаце за карыстанне жылым памяшканнем"
Ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 14.06.2007 № 239-З "аб дзяржаўных сацыяльных ільготах, правах і гарантыях для асобных катэгорый грамадзян", Палажэннем аб парадку прадстаўлення дакументаў, на падставе якіх ажыццяўляецца рэалізацыя права на дзяржаўныя сацыяльныя льготы, правы і гарантыі асобнымі катэгорыямі грамадзян, зацверджаным пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 13.12.2007 № 1738, Палажэннем аб парадку разлікаў і ўнясення платы за жыллёва-камунальныя паслугі і платы за карыстанне жылымі памяшканнямі дзяржаўнага жыллёвага фонду, зацверджаным пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 12.06.2014 № 571 |
|
Дакументы і (ці) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
- заява; - пашпарт ці іншы дакумент, які засведчыць асобу; - дакумент, што пацвярджае права на палёгкі |
Памер аплаты за здзяйсненне адміністрацыйнай працэдуры |
бясплатна |
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
3 працоўныя днi з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (ці) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц |
Тэрмін дзеяння рашэння, якое прымаецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
6 месяцаў |
Звяртацца ў абанентны аддзел
1 паверх, акно №3, тэл.: 45 23 31
Час прыёму дакументаў для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
панядзелак - пятніца, з 8.00 да 12.00, з 13.00 да 17.00
тэхнік
ТОЛКАЧОВА ВОЛЬГА МІКАЛАЕЎНА
ў адсутнасць Толкачовай О.М. звяртацца да тэхніка
РУКАВIШНIКАВАЙ ЮЛІІ ВІТАЛЕЎНЫ