АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА № 1.3.3
"Выдача даведкі аб месцы жыхарства і складзе сям'і"
Ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Пастановай Міністэрства жыллёва-камунальнай гаспадаркі Рэспублікі Беларусь ад 21.12.2005 № 58 "Пра сцвярджэнне формаў даведак, якія выдаюцца грамадзянам" |
|
Дакументы і (ці) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
-пашпарт ці іншы дакумент, які засведчыць асобу; -тэхнічны пашпарт і дакумент, які пацвярджае права ўласнасці на жылое памяшканне, - у выпадку пражывання грамадзяніна ў аднаквартэрным блакаваным жылым доме; |
Памер аплаты за здзяйсненне адміністрацыйнай працэдуры |
бясплатна |
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
у дзень звароту |
Тэрмін дзеяння рашэння, якое прымаецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
6 месяцаў |
Звяртацца ў адміністрацыю
1 паверх, кабінет № 106, тэл.: 45 09 02
Час прыёму дакументаў для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
аўторак - з 8.00 да 12.00, з 13.00 да 17.00
загадчык гаспадаркай
ГАДУН ІНА МІКАЛАЕЎНА
ў адсутнасць Годун І.М.. звяртацца да інжынера-мятролагу аддзела галоўнага энергетыка
ПОЙТЕЦЕ ЛЮДМІЛЕ АНАТОЛЬЕЎНЕ
(АБК №2, 2 паверх, 205 кабінет, тэл: 45 23 50)